Filtrovať produkty

Prosecco Canella Lido DOC Rose 750 ml

10.50

Ružové šumivé víno -Prosecco má  krásny ružový odtieň a jemnú vytrvalú perlivosť. Vo vôni sa objavujú ovocné tóny čerešní, lesných plodov  a  jemných kvetov.

 

22 na sklade

Katalógové číslo: 011211 Kategórie: , Značka:

Popis

Canella Lido Prosecco DOC Rose  Limitovaná edícia ružového šumivého vína od Canella. Je vyrobené z vyváženého pomeru odrôd 85% hrozien odrody Glera a 15% odrody Pinot Noir,  ktorá vínu dodáva typickú jemnú ružovú farbu a špecifický charakter. Má krásny ružový odtieň a jemnú vytrvalú perlivosť. Vo vôni sa objavujú ovocné tóny čerešní, lesných plodov  a  jemných kvetov. Veľmi dobre sa hodí k predjedlám, morským plodom a bielemu mäsu. Oblasť pôvodu je ideálna na výrobu kvalitného prosecca. Kopce Vladobbiadene su vyhlásené za svetové dedičstvo pre svoju svetlom zaliatu krásu. Pestuje sa tu hrozno Glera, ktoré po spracovaní v historických pivniciach dáva život príjemne jemnému šumivému vínu, ktoré sa hodí pri každej príležitosti. Tento sekt je vyrobený metódou Charmat. Šumivé víno vyrobené metódou Charmat znamená, že sekundárne kvasenie prebieha v nerezových tlakových nádobách.        

Ďalšie informácie

Druh hrozna

85% Glera a 15% Pinot Noir

Farba

nádherná, broskyňovo ružová

Podiel alkoholu

11 %

Zvyškový cukor

17 g/l

Obsah kyselín

5,7 g/l

K čomu sa hodí

k ľahkým pokrmom, k morským plodom a k bielemu mäsu

Podávajte pri teplote

6 – 8 °C

Balenie

fľaša 0,75

Alergény

siričitany

VÝROBCA

Canella je rodinná firma, ktorá sa zaoberá vinárstvom už tri generácie. Značka Canella je synonymom kvalitného prosecca. Od roku 1947 Casa Vinicola Canella sprevádza Taliansko v hlavných chvíľach radosti prostredníctvom svojich vín a aperitívov.  Vinárstvo sa nachádza v Benátskej provincii v San Donà di Piave.Zakladateľ Luciano Canella začiatkom 50. rokov silne veril v potenciál Prosecca, ľahkého a nenáročného šumivého vína, používaného pri významných príležitostiach a oslavách. Dnes rodina Canella pokračuje v tejto vízii s nasadením a originalitou a transformuje malý podnik na úspešný podnik do veľkého projektu, akým je dnes, pričom svoje produkty vyváža do viac ako 50 krajín po celom svete.